lauantai 7. toukokuuta 2016

vehmaisaa























.     .     .


Heipsulivei 8)

Käväsin tossa eilen illalla(ko) ottamassa pari kuvaa kun en ollu kuvannu hetkeen ja oli hyvä ilma ja sillee
köh

Mutta anyways ootteko ylpeitä musta kun postasin kahtena kuukautena peräkkäin ekaa kertaa since viime kesä? B')

En tiiä mitä oikein tapahtu, ehkä Jeesus luki mun viime postauksen jossa valitin säästä, mutta nyt täällä on ihan täydelliset ilmat! \:D/

Ainakin viikon ajan täällä Tampereen seuduilla on ollu ihan sairaan lämmintä ja aurinkoista päivästä päivään ja se on piristänyt mua niin paljon äää
mut toisaalta ulkoliikunta koulussa fak

En oo kyllä vielä kuvannut hirveesti tuolla auringossa koska heti kun tuli ne hyvät kelit niin tulin kipeeks ja olin kipeenä joku neljä päivää :::))) jes
Ja muutenkin oon laiska ja en keksi mitään hyviä ideoita kuvia varten hnngh

Mutta yritän parhaani mukaan saada vielä jotain aikaseks tässä kuussa ja sitten tietty kesällä kun sen aika koittaa. u v u

Mulla on tässä kolmen seuraavan viikon aikana kuus koetta joten älkää odottako liikoja multa pls

Muttahjoo, toivottavasti piditte kuvista vaikka niitä olikin näin köyhä määrä. e u e

Näkemisiin



tässä vielä meidän pihainen takapiha


<3: Marve

2 kommenttia:

  1. Mikä on pihainen takapiha xD mää taas en oo saanu aikaseks sitä että oisin sunkaa ku on näitä reenejä sun muuta.... Mut hienoja kuvia taas x33

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin, se piristäisi päivääni kovasti! ♡